AKG K 317

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AKG K 317 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Emek 17-08-2009
Geschreven voor: AKG K 317

Ik was op zoek naar nieuwe Earbuds. Ik was niet geïnteresseerd in 'in ear'. Na wat recensies lezen op internet ben ik voor de AKG K 317 gegaan. Bij schrijven vijf dagen in bezit.

Oordopjes gekocht bij Megapool.

De oordopjes zijn bij schrijven minstens 24 uur ingespeeld. Getest met een Iaudio 7.

Draagcomfort:
De oordopjes zijn wat groter dan meeste oordopjes die ik ervaren heb. Hierdoor zit ze bij mij niet optimaal. Rechts zit ie bij mij beter dan links. Maar gemiddeld wel een 7 voor draagcomfort.

Vormgeving:
De AKG K 317 ziet er prachtig uit. Bij mij leeft alleen de vraag of ze niet iets simplistischer/standaard uitgevoerd konden worden. De Lanyard design houd ik wel van. Lekker praktisch de speler in je nek hangen.

Geluidskwaliteit:
Gebalanceerd. Hoge tonen zijn zuiver. Lage tonen krachtig. Ook op lage geluidsniveaus. Super naar mijn idee.

Duurzaamheid:
Te vroeg om te beoordelen.